luni, 29 octombrie 2007

:)

si hai sa mai postez si eu ceva,asa de flori de mar.:))
azi de dimi,io cu Ilona dam buzna peste Adriana.:D se infofoleste Ilona ca sefa langa mine,de fapt ma pune sa o invelesc eu.ce-mi zice:
Ilona: fai Alino,vezi ca am un 3 in 1 in geanta.ia-l si tu si fa-l sa ne mai incalzim.
Eu: pai 3 inse pe o ceasca?:)))
Ilona:hai fa,tu ia si fa-l ca vedem noi.
pana la urma il face Adriana,eu sunt prea comoda ca sa depun atata "efort".intr-un final,iau eu cana------astea doua poftaeau,si zic: imi pare rau fetelor,dar aceasta cana imi revine mie!:))
se enerveaza astea nitel si se baga fiecare la loc in pat:
Ilona: fai blondo,ai grija cum versi aia pe mine,ca tu esti cam ciunga!
Eu:=))=))
Ilona: si ce tot ranjesti in cafeaua aia?
Eu:=))))))))))))))))))))=)))))))))))))))))))))))))))))))
Adriana: :-??
Ilona: a dracu care-o mai bea,m-ai umplut de spume!

intr-un final,dupa atata ras isteric FARA MOTIV,vars cana elegant.:)

= cred ca daca tacea,nu varsam cana.cred,nu sunt sigura...:)) =

Niciun comentariu: