vineri, 29 iunie 2007

nu inteleg de ce trebuie sa fac eu asta.

e vacanta da?chiar vacanta mare.si am dreptul sa ma relaxez.cel putin asa credeam pana in seara asta cand mama mi-a spus ca trebuie sa ma duc la biserica.cu coliva. /:)
ce maaaaaaaah?
1. sa ma ierte D-zeu,dar eu cand intru in biserica parca sunt posedata.
2. trebuie sa ma scol la 6 jumate de dimineata;cu 2 zile in urma ma trezeam la 12 jumate.
3. trebuie sa stau pret de 3 ore sa ascult slujba ( impropriu spus sa ascult ) pentru ca nu cred ca intelege cineva ce spune popa.
4. sunt singura intre toate babele alea care or sa ma priveasca stramb si o sa imi puna n intrebari.
5. sa ma ierte D-zeu iar dar eu nu am avut nicio legatura cu persoanele pentru care s-a facut coliva.dc? pentru ca nici macar nu ma nascusem pe vremea cand au murit ei.si nu cred ca daca as fi murit eu,ei s-ar fi sinchisit macar sa imi puna o lumanare.
mda. alina e copil ascultator si se duce cu coliva la biserica.ma simt naspa maxim dar nu am alternative,din pacate.

Niciun comentariu: