duminică, 22 iulie 2007

aseara

voi scrie aici cam tot ce s-a intamplat aseara.nu e nimic palpitant,din contra,chiar ciudat asa si fara rost.
stateam in fata blocului cu vecinii si vecinele mele. trebuie sa precizez [ desi aici probabil voi fi criticata ] ca aproape toti cei cu care stateam detin un grad de inteligenta si cultura cu mult inferior mie.cum va ziceam,stiu ca voi fi criticata,dar ei nici corect gramatical nu stiu sa scrie.am iesit in fata blocului de plictiseala si de caldura. la un moment dat,apare si miezul.cel mai mare idiot din cartierul nostru.ce sa-i faci?astia erau f bucurosi ca a sosit.adica vezi tu domne,prezenta lui e indispensabila.
ma rog,incepe sa isi etaleze,mai ales in fata mea,pentru ca nu sunt la curent cu toate prostiile din cartier,noile sale achizitii: o bratara de aur,un telefon NOKIA nou,si...si...si...UN GHIUL!da oameni buni,ati citit chiar foarte bine: UN GHIUL. incepuse sa se laude ca i-a trimis gagicasa bani si ca asa si l-a cumparat. cu alte cuvinte,se simtea cam mandru ca o pizda incepuse sa il intretina. tin sa mentionez ca ne-a spus si suma pe care i-a trimis-o: 200 de euro. nu nu,nu i-au ajuns 200 de euro sa isi cumpere si bratara si telefon si ghiul. pe banii astia si-a cumparat doar ghiulul si un tricou alb de la Kenvelo [ incepuse sa se laude si cu ala. ] eu,uitandu-ma la obiectele cumparate,ma gandeam cam ce as fi putut sa fac eu daca as fi avut 200 de euro de cheltuiala.si spun atunci: dragul meu,eu banii astia i-as fi folosit in cu totul alt scop. el tresare,imi trage o privire de parca ar fi stat sa ma omoare in clipa aia si imi spune: "auzi fa?!?tu te crezi cam desteapta asa!"
ii trag aceeasi privire pe care mi-a tras-o si el si ii zic: " fa sa ii zici lu' ma-ta!nu cred ca ai prea mari tangente cu mine incat sa iti permiti sa imi vorbesti cu "fa"."
automat,din lipsa de replica,incepe sa imi spuna ca am aere de superioritate [ nu s-a exprimat asa,nu ar fi stiut el sa foloseasca sintagma "aere de superioritate" ]. Ii raspund foarte nonsalant: "da draga,am aere de superioritate.pur si simplu:ma simt desteapta in prezenta persoanelor ca tine." se baga un altul in seama si imi spune ca nu se cunoaste deloc vreo diferenta intre mine si restul celor de la bloc.zic: "hahahahahah.voi nici macar nu stiti sa vorbiti corect,vorbiti dezacordat de parca v-ati nascut si ati crescut dupa dulap.ce sa mai vorbim de cultura generala sau altceva?deja incepem sa pomenim de lucruri sfinte.asa ca sa nu mai indraznesti sa deschizi gura ca sa imi spui mie ca sunt pe acelasi nivel de unda cu voi."
in fine,mai trec vreo 15 min si vad o faza de la acelasi individ care se lauda cu ghiulul lui. incepuse sa vorbeasca f subtire,de parca ar fi inspirat dintr-un balon cu heliu,sa danseze,desi nu pusese nimeni muzica.am ramas putin mirata.il intreb: " ce ai patit?" nu imi raspunde.
stau si reflectez 1 minut.cum dracu,la varsta de 22 de ani [ ca atatia are ] sa iti vina asa deodata sa dansezi din nimic si sa te scalambai in halul ala?nici cand eram mica nu aveam un astfel de comportament. a,de precizat: nu consumase nimic care sa ii fi putut produce aceasta stare.nu fumeaza,nu bea,cu atat mai putin sa se drogheze.
toti de la bloc se uitau mirati si aSteptau o explicatie ptr comportamentul asta:bineinteles ca nu a primit nimeni nicio explicatie.
am mai reflectat iar putin in timp ce se scalambaia ala: "e vina mea ca am iesit la bloc.in felul asta le arat ca ma cobor la nivelul lor.si nu se merita sa ofer o asemenea satisfactie unor analfabeti ca ei."
le-am spus "noapte buna" si am urcat sus. seara asta la bloc chiar nu si-a avut rostul.se vede cu ochiul liber ca intre noi e o diferenta ca de la cer la pamant.nu avem nimic in comun.

2 comentarii:

TrasHie spunea...

foarte retardat, frate!!
:))
si cand te gandesti ca...
:-&
:))

mihabubu spunea...

hehe...;))...bine ca n-ai urcat jos..;)