marți, 31 iulie 2007

:-&

hai sa mai prapadesc un post.pe asta i-l dedic celei mai mari dusmance ale mele;
aceasta fiinta este de o nesimtire iesita din comun si un tupeu din ala jegos de tot;unde nu mai punem ca este genul de om care,in lipsa de ocupatie,ii ia la misto pe cei din jurul din ei.de fapt se leaga si de cel mai mic aspect.ea nu se vede cat e de terminata,sau poate se vede si tocmai de aia vrea sa se ia de altii;ca sa mai uite!=))=))
mi-a dat un msg pe hi5 in care imi spunea ca eu ma imbrac prost si ca sunt varza sau ceva de genul.bun.nu am zis nimic,zic hai sa nu ma pun la mintea ei [ spre norocul ei,atunci cand mi-a dat msg ala eu eram prea bine dispusa!altfel,si-o lua cu siguranta!>:) ]
astazi,din lipsa de ocupatie am intrat pe hi5.ce-mi zic?hai sa intru si pe contu' lu' tarfa asta sa vad daca si-a mai pus ceva nou!intr-adevar isi mai pusese niste poze,printre care si unele de la plaja.eu cand ma uit pe contul cuiva de hi5.am obiceiul sa analizez pana in cel mai mic detaliu.ce vad la pozele de la plaja?ea ranjind intr-un costum de baie ordinar.da' ordinar rau!!!cred ca era din ala luat de la BETY-MAGAZINUL PORTOCALIU! [ aici o sa inteleaga decat astia din Gr. ]
m-a pufnit un ras din ala ironic si brusc mi-am adus aminte de msg ala pe care mi ;-a dat ea mie atunci.zic,doamne,asta e dovada clara ca e o mare proasta!
as fi putut sa ii trimit si eu un msg acum,si chiar intemeiat dar am zis ca nu se merita. se stie ca ii sunt superioara din toate punctele de vedere.cred ca de-aia se lua ea de mine.nu suporta sa fie una mai jmechera decat ea.oricum,ar putea sa faca mai orice,ca nu prea ar putea sa ma egaleze! >:)
[ aici am fost rautacioasa,dar nu-i nimic,cu animale ca ea trebuie sa procedezi mult mult mai rau. este genul de om care in lipsa de replica te injura.nu,eu prefer sa fiu diplomata pentru ca stiu ca o scoate din sarite;si doar asta mi-e scopul!:) ]

poate plesneste de la atatia nervi!:O 8->

Un comentariu:

TrasHie spunea...

poanta cu bety,ceva gen: sunteti funky, da' va imbracati din obor:P:))