joi, 5 iulie 2007

speechless

Ieri,daca nu ar fi tras fetele de mine sa ies afara,as fi ramas pentru restul serii in casa si as fi plans.De fapt ieri am plans toata ziua,nu tin minte sa fi plans mai mult asa deodata in vreo alta zi.Motivul?pai hai s-o luam usor.
Maine e ziua mea si fac cinste tovaraselor mele.Bineinteles ca am pretentia sa fi venit si prietena mea cea mai buna.timp de 2 saptamani am intrebat-o daca vine sigur.nu ca as fi avut ceva in mod special cu ea,dar asta ar mai fi fost singura ocazie sa ne vedem si sa stam la un suc si o barfa.
ieri intra pe mine si imi spune ca nu mai poate veni fiindca are de invatat pentru diferenta aia ca sa mearga la CLUJ.aa,totodata m-a informat ca astazi ii scoate taso foaia matricola.ceea ce inseamna ca,oficial,de azi ea nu mai e cu mine in cls.cum mi-au picat astea deodata?nu va puteti inchipui.nu am mai apucat decat sa zic ca sunt speechless ca a iesit dp mess.ma rog,plangeam ca nebuna si mama incerca sa ma consoleze,fara rezultat insa.nu in fiecare zi iti pleaca cel mai bun prieten.
ea m-a asigurat ca o sa vina in Giurgiu si ca o sa vorbim.i-am spus foarte clar ca nu vreau sa o mai vad.si e mai bine intr-un fel.pentru ca ma catzar pe pereti cand vine vorba de despartiri.pur si simplu nu suport.daca vrea,sa se intalneasca cu ceilalti colegi,eu nu vreau sa o mai vad.putea macar sa se impotriveasca catusi de putin.dar nu.nu are niciun pic de vlaga.ma rog,acum faptul e deja consumat.
vreau sa mai aud de ea cand va fi ajuns deja la Cluj.pana atunci consider ca nu avem ce sa mai vorbim.ce sa imi spuna?ca nu a fost in stare sa lupte pentru ce vrea?mai bn sa nu aud...

3 comentarii:

TrasHie spunea...

aiurea:|
si nici nu mai ai parte de ciobanu' ala!

capshuna spunea...

fir-ai tu a dracu!tie tot la cioban iti e capu!:>:>:>

TrasHie spunea...

normal fah:D