vineri, 20 iulie 2007

....

deci vreau sa mentionez aici ca am niste "prietene" extraordinare. le zici ceva,imediat iau foc.mda.eu stiam ca atunci cand 2 persoane sunt prietene,una accepta ca cealalta sa isi spuna macar parerea.vad ca in cazul meu asta nu e valabil.ma rog,m-am saturat de arfele astea si cred ca deja am ajuns la capatul rabdarii.m-am saturat sa fiu mintita,sa comploteze mereu pe la spatele meu si sa fiu nevoita sa aflu din gura altor persoane mai tarziu.stii,nu e tocmai placut.aa,m-am saturat si de scuzele alea penibile prin care se vede clar ca ma vor departe de ele.m-am saturat de toata prefacatoria.eu apreciez omul care zice verde in fata: "uite proasto,nu te vrem!!"
nu c-o fi,c-o pati,ca stai asa ca ma duc la dreaq numai ca sa nu iesim si multe multe altele. eu sunt impacata ca nu le-am facut nicio faza.nu inteleg atitudinea asta.oricum,eu sunt aia care nu intelege niciodata.eu sunt aia proasta domne;nu le inteleg.de fapt ele fac niste chestii pentru care nici ele nu au vreo explicatie plauzibila;dar le e mai usor sa se scuze zicandu-mi ca eu sunt aia care nu intelege niciodata.pai daca nu imi explici cam ce dreaq ai vrea sa inteleg?probabil ar vrea sa ghicesc or something. eu cred ca intr-o prietenie elementele esentiale sunt increderea si sinceritatea.in cazul meu,"prietenele" mele nu imi ofera niciunul din aceste 2 "privilegii".
1. incredere nu au ca fac totul pe la spatele meu si le cam deranjeaza cand aflu cate ceva.
2.sincere iar nu sunt;daca erau,nu ma mai luau cu scuze mereu si imi ziceau in fata ca nu ma mai vor;dar normal: "alina,tu esti aia care nu intelege!pur si simplu nu vrea sa inteleaga!"

PS: stiu ca o sa cititi asta si o sa va si simtiti.o sa va simtiti pentru ca numai voi faceti asta.nu altcineva.a,nu va enervati.nu fac referire la cineva special.Doamne fereste!

Niciun comentariu: