duminică, 1 iulie 2007

trist.

din lipsa de ocupatie,am inceput sa ma gandesc ca mai sunt fix 5 zile pana implinesc 17 ani.inca nu imi vine sa cred cat am crescut!poate unii care vor citi aici vor zice ca sunt nebuna si ca nu sunt asa mare.chiar imi e dor sa mai fiu mica,sa mai fiu in scoala generala,sa nu ma gandesc ca ma asteapta un BAC. tin minte ca in cls I-IV ma jucam mereu cu papusile si ma uitam la desene.acum am cu totul alte preocupari si credeti-ma ca imi mai doresc sa ma mai joc macar o zi cu papusile,fara sa zica cei din jur ca am innebunit sau ca am dat in mintea copiilor.
cum s-a schimbat totul...bunica ma ajuta sa fac haine papusilor.acum nu ma mai joc cu papusile,zac aruncate pe la tara.si bunica nu mai e printre noi de cativa ani buni.
poate o sa credeti ca sunt o sentimentala proasta dar chiar mai am nevoie de o zi ca alea...

3 comentarii:

Anonim spunea...

si eu ce sa mai zic ca fac 24? :))

capshuna spunea...

nush,dar chiar mi se pare ca sunt foarte mare!

TrasHie spunea...

nu-i nimic,fa.
eu tot te iubesc.
:x:*